Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ABS 156 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колега ако откриеш проблема пиши че и аз го имам същия проблем само че на bmw-то, не съм търсил проблема по лесно ми беше да махна релето на abs и сега карам без abs, но като имам повечко време ще се поровя е ще открия проблема.
    като заначало ще тръгна от датчиците пък ще видя ако имам резултат ще пиша
    sigpicalfa 164turbo s4
    части втора употреба за алфа всичко за 156
    http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
    0888556609 Коко Алексиев

    Comment


    • #17
      ABS

      bashta mi ima sashtia problem s BMVto si niakoi pat ABS-a e mnogo chistvitelen niakoi pat ne dori na chist asvalt

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от magiosnik Покажи съобщение
        bashta mi ima sashtia problem s BMVto si niakoi pat ABS-a e mnogo chistvitelen niakoi pat ne dori na chist asvalt


        ----------mod-note-----------
        Колега, в този форум пишем само на кирилица! Ако нямаш такава, използвай конвертора в горния десен ъгъл на полето за постване на мнения.

        Успех

        Comment


        • #19
          Да не отварям нова тема, само че колата е тази от подписа ми, едва ли има някаква разлика де....
          Та според ФЕС-а, излиза че имам проблемен датчик на задно ляво колело. На буксата на датчика няма никакво напрежение (за сравнение на десния датчик има 6.3волта). Прехвърлих десните кабели на левия датчик, изчистих грешката и съответно не се появи, от което заключвам че имам проблем с кабела от абс чентралата до датчика.
          И ТАКА..., кабелите от всички датчици къде отиват (предполагам в централата или на някое бушонче) и къде са най-вероятните места за проблеми? Мога ли да сменя въпросния кабел с някакъв подходящ по мой избор?
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            малко да ъпна темата
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Да не отварям нова тема, само че колата е тази от подписа ми, едва ли има някаква разлика де....
              Та според ФЕС-а, излиза че имам проблемен датчик на задно ляво колело. На буксата на датчика няма никакво напрежение (за сравнение на десния датчик има 6.3волта). Прехвърлих десните кабели на левия датчик, изчистих грешката и съответно не се появи, от което заключвам че имам проблем с кабела от абс чентралата до датчика.
              И ТАКА..., кабелите от всички датчици къде отиват (предполагам в централата или на някое бушонче) и къде са най-вероятните места за проблеми? Мога ли да сменя въпросния кабел с някакъв подходящ по мой избор?
              Във централата отиват кабелите от датчиците!

              Comment


              • #22
                случайно да знаеш кои са пиновете за заден ляв датчик, или по добре да го обсъдим на по бира на следващата среща
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  случайно да знаеш кои са пиновете за заден ляв датчик, или по добре да го обсъдим на по бира на следващата среща
                  Пин номер 8 и пин номер 9!При изключен датчик на тези пинове трябва да имаш от 7.5 до 8.5 волта!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    случайно да знаеш кои са пиновете за заден ляв датчик, или по добре да го обсъдим на по бира на следващата среща


                    Заден ляв е К75 на схемата. Пинове 8 и 9 на централата.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Само от любопитство, ако няма нищо, централата за смяна ли е ?
                      Питам защото отзад на буксата в багажника няма никакво напрежение.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        Само от любопитство, ако няма нищо, централата за смяна ли е ?
                        Питам защото отзад на буксата в багажника няма никакво напрежение.
                        Мери напрежението на самите пинове на централата. Или има окислени връзки или студена спойка. Малко вероятно е централата да дефектира по този начин.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment

                        Working...
                        X